
Jouw website: zoveel meer dan een online visitekaartje
Je hebt ongetwijfeld al vaak de uitdrukking gehoord dat jouw website jouw online visitekaartje is. Wanneer ik dit hoor, beginnen mijn tenen haast te
Je hebt ongetwijfeld al vaak de uitdrukking gehoord dat jouw website jouw online visitekaartje is. Wanneer ik dit hoor, beginnen mijn tenen haast te
Worstel je wel eens met jouw brand identity of merkidentiteit? Heb je het gevoel dat je logo en huisstijl niet helemaal uitstralen waar jouw
Als ondernemer zijn er verschillende manieren om met je doelgroep in contact te komen. Social media is hier één van. Maar welke kanalen gebruik
De bekende over ons-pagina. We hebben hem ongetwijfeld allemaal op onze website, maar besteden er vaak weinig tot geen aandacht aan. Het is niet
De ene week loop je over van inspiratie en staan je sociale mediakanalen vol met inspirerende blogs, leuke video’s en mooie visuals. De andere week
Content en content creatie zijn begrippen die niet meer weg te denken zijn in de hedendaagse marketing. Met content verwijzen we naar de kennis,
De laatste jaren hoor je in marketing en communicatie meer en meer de term Storytelling opduiken, maar eigenlijk is dit niks nieuws onder de
Als bedrijf heb je ongetwijfeld een website om je producten of diensten te etaleren. Maar trek je online wel het juiste publiek aan? En
De laatste jaren zit freelancewerk duidelijk in de lift. Niet alleen heeft de coronacrisis ervoor gezorgd dat meer professionals freelance aan de slag gaan.
De juiste mensen aantrekken voor je organisatie is steeds cruciaal, maar wint nog meer aan belang tijdens deze coronacrisis. Bedrijven die hun employer brand
Voor een aantal klanten schrijf ik op regelmatige basis blogartikels die op hun website en sociale media verschijnen. Deze blogberichten maken steeds deel uit
Een visitekaartje is al decennialang een effectieve vorm van direct marketing. Maar is dit communicatiemiddel nog nuttig in deze digitale tijden waar je kan