Het Kindvrije Pad

Portfolio Het kindvrije Pad

Meebouwen aan een unieke community

 

Voor onderneemster Evy Poppe ontwikkelden we de branding en website van Het Kindvrije Pad, een community met een duidelijke missie: een hechte plek creëren voor wie bewust of onbewust door het leven gaat zonder kinderen. En dit is best wel uniek in België.

Van strategie naar stijl

De volledige merkidentiteit werd door ons uitgewerkt, van tone of voice over baseline tot visuele stijl. De kleuren blauw en zacht lila vormen de basis: blauw als symbool voor communicatie, lila voor zachtheid en intuïtie. De gouden accenten zorgen voor elegantie en eigenheid.

Het logo toont twee vogeltjes: een subtiele vertaling van de baseline Jouw leven, jouw geluk.

Het team van Perfect Story voelt perfect aan wat je wil vertellen én hoe je dat visueel en inhoudelijk vertaalt naar je doelgroep. Van logo en huisstijl tot website, nieuwsbrief en campagnes: alles werd met zorg, creativiteit én een glimlach gerealiseerd. Een betrouwbare partner die meedenkt, ontzorgt en telkens opnieuw weet te raken met sterke copy en design.

Evy Poppe – Het Kindvrije Pad

Functionele website
met online platform

Perfect Story schreef de webcopy met duidelijke info, een gebruiksvriendelijke navigatie, maar natuurlijk ook in de juiste tone of voice. Geen zweverigheid, wel herkenning, verbinding en inspiratie.

In een oogopslag zie je wat je van Het kindvrije pad kan verwachten. Daarom integreerden we:

  • een podcastpagina met de afleveringen van Het Kindvrije Pad
  • een extern ledengedeelte via Huddle
  • een eventkalender met ticketing via Plug & Pay

Zo werd het niet enkel een stijlvol visitekaartje, maar ook een praktisch werkplatform voor groei en verbinding.

Bekijk het resultaat op www.hetkindvrijepad.be

Wil je ook werk maken van een sterk merk?

TOP