Een ultravrouwelijke huisstijl
met pit
Andress Breda was al enkele jaren freelance aan de slag als business coach voor andere bedrijven, tot ze midden 2022 besloot om onder haar eigen naam verder te gaan.
Andress koos hiervoor Perfect Story als haar communicatiepartner, net zoals bij haar andere project In Goede Compagnie. Haar wens? Ze wou een vrouwelijke huisstijl met een pittig kantje.
Opvallend logo
Aangezien Andress een dame is boordevol pit, verwerkten we dit ook in haar logo. We kozen voor een samenspel van een sierlijk, roze lettertype en een meer robuuster wit lettertype, beide op een contrasterende zwarte achtergrond.
We zetten het logo kracht bij met de baseline “spice up your business”, want Andress houdt ervan haar klanten uit te dagen en samen met hen hun grenzen af te tasten. De spreekwoordelijke “peper in de poep” als het ware.
Van zodra ik de website zag van Perfect Story voelde dit als een stukje thuiskomen. Voor mij was het duidelijk dat Perfect Story mijn communicatiebureau werd. Het enthousiasme en de vastberadenheid van Liesbeth overtuigden mij meteen. Ze begreep wat ik wou vertellen en uitstralen met mijn branding en website. Intussen heeft Perfect Story niet één, maar twee websites voor mij gemaakt. Ik ben dus een heel tevreden klant.
Andress Breda – Business Coaching
Professionele website
Met deze nieuwe huisstijl op zak startten we met een gloednieuwe website waar we hier en daar subtiel verwijzen naar de baseline (let op de kleine pepertjes als bullet points en de leuke zinsspelingen).
We kozen voor een duidelijke navigatie met aparte pagina’s per service die Andress aanbiedt en hielden de nodige zoekwoorden in ons achterhoofd bij het uitschrijven van de webcopy.
Kruidig relatiegeschenk
Als relatiegeschenk koos Andress voor een heel toepasselijk pepermolentje voorzien van haar logo. Zo voegt ze niet alleen extra kruiding toe aan de business van haar klanten, maar ook aan hun gerechten.