Een volledig nieuwe corporate identity voor Proxilife
De voorbije jaren onderging Proxilife een grondige transformatie van traditioneel bank- en verzekeringskantoor naar een kantoor waar de focus ligt op vermogensbeheer.
De zaakvoerders Frederic en Liesbeth voelden aan dat hun huidige huisstijl en communicatiemiddelen niet meer matchten met hun nieuwe focus. Om die reden klopten ze aan bij Perfect Story.
Volledig nieuwe merkidentiteit
De huisstijl van Proxilife leunde totaal niet meer aan bij de diensten die het kantoor nu aanbiedt. Hun ietwat schreeuwerige logo met felblauw en oranje hertekenden wij in stijlvol zwart met goud en wit.
Het logo vulden we aan met een passende baseline die niet alleen benadrukt wat ze doen, maar ook een heel belangrijke waarde bevat: namelijk vertrouwen.
Wij houden van de punctualiteit en de stiptheid van Perfect Story. Voor ons als professioneel kantoor is het belangrijk om een betrouwbaarheid uit te stralen. Perfect Story helpt ons daarbij.
Frederic Croske – Proxilife
Stijlvolle website met duidelijke, SEO-copy
Eens het logo op punt stond, pakten we de website onder handen. De copy werd volledig herschreven zodat in één opslag duidelijk is waarvoor je bij Proxilife terecht kan. Aan de hand van voorafgaand zoekwoordenonderzoek wisten we perfect welke woorden/termen nodig waren om deze nieuwe website goed te laten scoren in Google en de bezoekers vlotjes te laten navigeren tussen de verschillende pagina’s.
Frisse fotografie
Om de website die persoonlijke toets te geven waar Proxilife voor staat, deden we ook een branding shoot met Frederic en Liesbeth in de hoofdrol. Ze straalden niet alleen voor de lens, maar ook in hun nieuwe rol als beleggingsadviseurs.`
Tijdens de shoot hadden we ook aandacht voor details zodat het koppel nu over een uitgebreide beeldendatabank beschikt waar ze nog jaren kunnen uit putten voor social media posts, presentaties, folders etc.
Professionele stationary
De nieuwe huisstijl is overal aanwezig dankzij de handige notebooks, stijlvolle balpennen, paraplu’s en prachtige offertemapjes in matzwart. Voor de visitekaartjes kozen we voor multiloft die we de finishing touch gaven met goudfolie.