Veerle Raemdonck is empowerment coach. Het is haar missie om haar klanten hun unieke zelf te doen ontdekken en hen vol zelfvertrouwen te laten stralen. Maar ik ben ervan overtuigd dat Veerle met haar nieuwe huisstijl en website ook schittert als een diamant.
Krachtige kleuren voor een powervrouw
We ontwierpen voor Veerle een nieuw logo met een knipoog naar de magazinelook. We kozen in samenspraak met de klant voor rood, purper en lila. Niet toevallig de krachtkleuren van deze enthousiaste onderneemster.
Door de restyling krijgt Veerle trouwens vaak het compliment dat haar branding nu veel meer aanleunt bij wie ze is en dat is natuurlijk hetgeen wij betrachten. Een logo en huisstijl is bij ons niet zomaar lukraak gekozen, maar een weldoordacht samenspel van kleuren, stijlen en typografie.
Krachtige kleuren voor een powervrouw
We ontwierpen voor Veerle een nieuw logo met een knipoog naar de magazinelook. We kozen in samenspraak met de klant voor rood, purper en lila. Niet toevallig de krachtkleuren van deze enthousiaste onderneemster.
Door de restyling krijgt Veerle trouwens vaak het compliment dat haar branding nu veel meer aanleunt bij wie ze is en dat is natuurlijk hetgeen wij betrachten. Een logo en huisstijl is bij ons niet zomaar lukraak gekozen, maar een weldoordacht samenspel van kleuren, stijlen en typografie.
Originele glamourfotografie
Voor dit project kozen we niet voor standaard business fotografie, maar voor sprankelende glamourfotografie met Veerle als stralend model. We namen kleurrijke beelden die zo in de Vogue zouden passen. Deze foto’s kan onze klant nu volop inzetten op social media en in haar presentaties.
Duidelijke website met creatieve menustructuur
We kozen voor een originele menustructuur die het aanbod van Veerle gestructureerd naar voor brengt. De prachtige foto’s en levendige kleuren maken van deze website een eyecatcher. Dit vertaalt zich ook in vele bezoekers die sinds de rebranding naar www.veerleraemdonck.be surfen.