Ilse Verheyen had al heel wat ervaring in de reissector toen ze midden 2022 bij Perfect Story aanklopte. Ze droomde luidop van een eigen zaak, gespecialiseerd in onvergetelijke reizen op maat met een wow factor.
Zonnige huisstijl
Enthousiaste Ilse wou een logo en huisstijl waar de positiviteit van af spatte. We kozen daarom voor een vrolijke branding met zonnegeel en oceaanblauw. Op en top vakantiegevoel dus!
Goed converterende website
Wie surft naar www.wowfactor.be wordt meteen naar de juiste pagina’s geleid via een duidelijke navigatie en het userfriendly design. De website oogt opvallend fris dankzij de juiste kleurenkeuze en het luchtige ontwerp.
Om de vindbaarheid van de website te verhogen, ondersteunen we ook met doeltreffende SEA-campagnes die al meteen vruchten afwerpen.
Ilse in de spotlights
Om de website nog persoonlijker te maken, koos Ilse voor een branding shoot. Haar oog viel op het Botanic Sanctuary Hotel in Antwerpen. Ilse koos in samenspraak met onze fotografe voor kleurrijke outfits en toffe props met een prachtige reeks foto’s tot gevolg.